torstai 5. lokakuuta 2017

Viestin otsikko

   How i met your motherissa sarjan päähenkilöt etsivät toistensa kaksoisolentoja. Mä en mitenkään varsinaisesti etsi mun ystävien kaksoisolentoja, mutta välillä tuntuu, että ne silti vaan jotenkin eksyy mun luo.

   Tänäänkin törmäsin yhteen kaksoisolentoon jälleen ihan sattumalta. Olin kävelyllä ja päätin mennä kotiin oikoreittä. Oireitin varrella on parkkipaikka, minkä läpi pitää oikaista. Siinä parkkiksella oli pysähtyneenä ihan tavallinen, jonkun firman pakettiauto, minkä kuski seisoskeli siinä pakunsa vieressä. Kattelin jo kauempaa, että pakettiauton kuljettaja näyttää ihan mun yhdeltä ystävältä ja kun olin kohdalla niin olin jo varma siitä, että se on yks mun frendi. Sanoin sille sit tietty, että "Moi" ja piti jatkaakin vielä, että "Outoo nähdä sua näillä suunnilla", mutta jo sanan outoo -kohdalla tajusin, että eihän se mikään mun tuttu olekkaan, vaan joku täysin tuntematon tyyppi. Hämmennyin sit niin paljon, että multa jäi lause kesken. Sanoin siis vaan pelkästään, että "outoo. :-D


   Voi kunpa se ei olis kuullut mun sanovan yhtään mitään, mutta se kuuli ja kysyi vastas, että "Mikä on outoo?" Ja todellakin ainut mitä keksin oli, että: "Toi sun pakettiauto" XD "


   Jos olisin osannut tässä hämmentävässä tilanteessa toimia edes jotenkin fiksusti, niin olisin varmaan voinut oikeesti vaan vastata sille jotenkin järkevästi, kuten "Ei mikään, sori, luulin sua yhdeksi toiseksi"  mutta ei: "Outo toi sun pakettiauto" oli ilmeisesti parasta mihin pystyin.

kuvat www.pixabay.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti