maanantai 9. lokakuuta 2017

Väsynyt arki

   On se jännä, kuinka aikuisena väsyttää vaan kokoajan. Väsyttää tyylii kun herää aamulla ja sit uudestaan päivällä ja iltapäiväväsymys on jo ihan omaa luokkaansa. Lapsena tai nuorena mua ei varmasti väsyttänyt ikinä samanlailla. Olin lapsena suorastaan aamuvirkku ja koko päivän täynnä virtaa.

   No, anyways mun on (väsymyksestä huolimatta) pitänyt monena päivänä käydä ottamassa syksyisiä kuvia metsässä, mutta suunnitelma on jatkuvasti kariutunut siihen, että kokoajan sataa, tai on just satanut ja sen takia ihan märkää. Toissapäivänä oli kuitenkin yksi aurinkoinen aamupäivä, jolloin ehdin napsia pari syksyistä kuvaa ennenkuin alkoi taas sade...



     Tuona samana päivänä muuten sisko tuli käymän meillä pitkästä aikaa. Se alan ammattilaisena auttoi mua tekeen mun ruokablogiin taustakuvan ja muutenkin teki jotain temppuja tälle koneelle, kuten puhdisti tän kaikenmaailman troijalaisista. Sit datailun jälkeen oli hyvä tehdäkin jo jotain muuta ja askarreltiin tollaiset robopuvut..


    Pistettiin sit robopuvut päälle ja napsittiin parit kuvat. Lähetin kaverillekin kuvan meistä robottipuvuissa ja se viä vastas, että "Hyvältä näyttää 😊", mutta musta tuntuu siltä, että se vaan yritti olla kohtelias. XD

-O.M.A

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti