maanantai 16. lokakuuta 2017

Uusiutuva luonnonvara?

   Ai mikä mua vaivaa? No sellainen toistuvaisluontoinen harhaluulo, joka koskee mun osaamista kotiparturina. Eikä se haittais edes, jos se jäis sille tasolle, että vaan kuvittelen osavaani hiustenleikkuun salat, mutta kun kerta toisessa jälkeen yllätän itseni keittiöfiskarsit kädessä vessan peilin eestä, niin alan jo kärsiä tästä paranoiasta. (Tai ainakin mun ulkonäkö kärsii)

   Tää mun pikku kotiparturi-harrastus tais alkaa jo kun olin lapsi ja leikittiin kaverin kanssa kampaajaa. Saksiittiin toistemme ihanat pitkät hiukset niin menestyksekkäästi, että kummankin hiukset leikattiin seuraavana päivänä lyhyeksi. (Pinski olit muuten sit mukana tässä leikissä, mutta en muista pitiks sun hiukset kans kyniä sen jälkeen?) Sit unohdinkin parturileikit vuosikausiksi, kunnes ylä-asteikäisenä aloitin uudelleen. Silloin tulikin saksittua hiuksiin jos jonkinlaista kampausta sivusiilistä irokeesiin. Olin hiusten suhteen ihan huoleton, enkä paljon välittänyt muiden mielipiteistä. No problem mulle, olipahan muilla ihmeteltävää. Nykyään fiilis onkin vähän eri. Edelleen siis leikkaan hiukset useimmiten itse, mutta aika paljon hillitymmin kun teini-ikäisenä. Kerran leikkasin radikaalisti polkkatukan, mut muuten oon pitäytynyt kaksihaaraisten satunaisessa napsimisessa.

   Paitsi tänään mä sain idean, että mikä piristäis mun nuutunutta lookia. No söpö sivuotsis tietty :-D Hipsin sit taas kerran saksien kanssa mun kotikaampaamoon (aka. kylppäriin) ja tartuin reippaasti työhön. (Konkareitahan tässä jo ollaan nääs.. :-D ) Sit aloin vaan napsia otsatukasta pituutta pois.. sit vähän vinoon vielä.. JA TADAA mun Willy Wonka -lookki on valmis :-D



Muakin naurattais :-D

  Koska  kaikesta huolimatta yritän katsoa asioissa niiden valoistakin puolta, niin ainakaan mun ei tarvi leikata otsahiuksia hyvin pitkään aikaan, kun hyvin pitkään aikaan ei tuu myöskään mitään leikattavaa olemaan tossa harjaksessa :-D  Toinen hyvä puoli on se, että halloween asun keksiminen ei enää tuota päänvaivaa, vaan pukeudun suklaatehtailija Wonkaksi.


-O.M.A

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti