torstai 11. tammikuuta 2018

Koiran elämää

Otsikko on muka hauska koska mun lempinimi on Piski. :-----)

Mun pitäis toden totta kunnostautua tänne kirjottamisen suhteen, sillä kuten postauksen kuvista tuutte huomaamaan, niin mun piti julkasta tää postaus jo varmaa 3 kuukautta sitten.

Kumminkin, tässä on vähän mun kuvailuja eräältä ööööm.. lokakuiselta? Päivältä.
Ja sitten muiltakin päiviltä myös :D




Ekassa kuvassa lentokone. Muistaakseni olin aamupäivällä ollu ettimässä pokemoneja, ja satun asuun mukavasti lentokoneide reitin alla




Matkalla metsään. Oli poikkeuksellisen nätti ilma tona päivänä.


Auttelin tona päivänä myös mummoo pihahommissa. En tosin tiedä paljonko apua musta siltikään oli, koska tulin paikalle vasta kun oli jo ilta hämärä, niin siinä ei kauaa nähny tehdä ulkohommia.




Pitkä ja pimee matka kotiin (hurjat 8? )kilsaa jotka menin kahdella eri dösällä ja välissä vähän kävelin halki jankan kohti messukylää, josta löytyy allaoleva kirkko. Oikein hieno. Koska oon kiinnostunu tampereen historiasta niin pitihän siihen mennä ihan kattoon läheltä, josko löytyis luodin reikiä :-----D
 Luin joskus netistä, että niitä voi löytyä vanhojen rakennusten seinistä, niinpä oon välillä koittanu niitä bongailla kulkiessani.



Lähi metsikkö. Kun on mettästä kotosin ni kaupungissakin kyl koittaa aina ettii kaikenmaailman lähialueiden luontopolut

Ja sitteen:

My favourite (?:D ) things, 

eli muutanma mun lemppariasia kämpässäni kuvattuna


Mun kukkaruukku. Se on vaan hieno. Siin roikkuu mm. mun serkulta saatu rannekoru, yks kaulakoru ja hiuspinni.


Kiinasta tilattu sisustustyynyliina ♡



Lumisadepalloja oon keräilly pienestä pitäen. Osan taisin jättää porukoide vanhaa taloon ja nykynen olinpaikka tietämätön, mut tässä kuvas ny mun parit lempparit, eli porukoiden espanjasta? tuliaiseks tuoma, ja sit ite kreikasta ja lanzarotelta ostetut.



Tuoksukynttilät


Hesu ♡
Tän toi mun kaverini ulkomailta


..

Loppuun viä tungen muutaman random kuvan;












Oonan tekemii ?? Herkkuja :p





Ostin yks päivä Pyynikin panimon tän
Mosaic lager mikä lie oluen(?) :--D
Oli muuten tosi hyvää, varmaan maistus sellasillekkin jotka ei oluesta niin välitä


Ps3 ja cod bestest


◇ Piski







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti